onsdag 25 september 2013

Tandläkarn...

Så imorse skulle jag till tandläkarn. Jag hade tid 08.00, trodde jag, men det visade sig när jag kom dit att jag inte skulle ha samma tandläkare och att jag hade tid klockan 4.... snälla säg rätt... Men jag fick gå in kvart i nio ändå och då säger hon att vi bara ska ha samtal. Sen vill hon kolla på tänderna.. jag hade typ frukost rester kvar i tänderna även fast jag hade borstat dem... Iallafall nåsta gång ska jag få lustgas.. testa hur det känns om jag fortfarande är nojjig ska jag tydligen sövas... Jag började gråta när hon sa det. Jag vill ha kvar mina tänder jag skiter i om dom är raka eller inte.. Fan.

Nu är jag i skolan vi börjar lektionen om en halvtimme typ. Ska börja kolla på the walking dead känner jag!

BYEBYE SE YA LATÖÖÖR

Julia Jansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar